Hai !! weLcoMe tO my pagE..

Thursday, February 24, 2011

Gelak soRang2 kah!.. kah!... kah!...


 K.E,Salleh Yaakob dan Krill the best!


Yuhuuu...i'm back! hehe..mesti korang rindukan aku kan?haha perasan! ada ker yg nak baca blog aku ni..huhu..biar la..'ada aku kesah???'  ^_____________^'

korang dh makan ker? haa.. aku dh makan..dapat makan free lagi hari ni.memang kena sangat la pada masanya hujung2 bulan macam ni dapat mkn free, kan? utk breakfirst  dapat makan bihun goreng dan nasi lemak.untuk tidak mengecewakan perut aku, aku balun mkn kedua2nya sekali..haha!! paksu (tuan punya kantin buat kenduri ) tq pak su !! untuk makan tengah hari sat lagi pulak dapat makan nasi berani kot..eh briani laa..yang ni pulak ustaz yang wat kenduri sempena maulidur rasul. tq ustaz!! semoga semakin murah rezeki ustaz dan paksu..amin.. (arrhhh...melalut dh ni aku bukan nk citer pasai makan..)

ok..back to the point. sebenarnya aku nak citer betapa bestnya layan radio sinar.fm pagi2 time ngah on the way nak pegi kerja..mmg lawak tahap gaban..tenuk..cipan..dan yang sewaktu dengannya yang mampu mengelikan bulu ketiak korang..kah..kah..kah..  walaupun hati tengah berduka lara..cewah...tapi mmg btoi yer..memang sesuai sangat untuk sapa2 yang tengah bersedih ka..putus cinta ka..tension ngan kerja ka..baik dengar radio .fm compom korang akan di cop gila. hah gila?? hahaha mana taknya dah gelak sorang-sorang dalam keta..mesti orang dalam keta sebelah korang akan kata begini..'sayang budak pompuan tu..muka cantik..manis..(eh2..cantik ker?)tapi gila!' tak pon macam ni 'laa...dia tu btol ka x?? gelak sorang2...'

haa..macam tu la aku tiap2 pagi bila nak pergi kerja..ada saja ayat lawak dari DJ radio sinar  iaitu salleh yaakob, raja azura dan krill.dalam segmen Sinar Pagi .kadang2 tak tahan sangat berdekah2 aku gelak dalam keta sorang2.. ada jua org yang terperasan tgk aku dok gelak sorang2 dan org tu mengelengkan kepala..haha ada aku kesah?? aku punya suka la ...


No comments:

Post a Comment

silakan komen..

Anda mungkin juga meminati :-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...